logo 0
KADİFE DÜZ ELBİSE 10413
KADİFE DÜZ ELBİSE 10413
KADİFE DÜZ ELBİSE 10413
KADİFE DÜZ ELBİSE 10413

KADİFE DÜZ ELBİSE 10413

(0) Yorum
KADİFE DÜZ ELBİSE
Ürün Kodu: CMN-10413-VİZON
Stok Durumu : Stokta var
%18 indirim
2,150.00 TL 1,750.00 TL KDV
DAHİL

Adet

*STANDART BEDENDİR

*UZUN KOLDUR

*36 ILE 48 BEDEN ARASI KULLANIMA UYGUNDUR

*30'DE KISA PROGRAMDA YIKANMASI TAVSİYE EDİLİR.

*İTHAL ÜRÜNDÜR.

*MANKEN BOYU 173 CM DİR.  BEDENİ 38 BEDENDİR.

standart
Beden STANDART,
img
KADİFE DÜZ ELBİSE 10413
( 0 Değerlendirme yapıldı )
Bu ürünü nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bu ürün inceleme yazınız.

Yorum Yaz


Henüz ürüne ait yorum yapılmadı.

İptal - İade
 

1-Ürünümü iade etmek istiyorum.İade şartları nelerdir?

 

İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 7 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

 

Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.

 

İade işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş bilgi formunun arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir.

 

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile gönderilmelidir.

 

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ( örnek : orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

 

İade ve değişim işlemlerinde kargo ücreti CAMENA'ya aittir. Anlaşmalı kargomuz YURTİÇİ Kargo 344571522 kodunu bildirerek adres belirtmeden iadenizi gönderebilirsiniz.

 

2-Ürünümü nasıl iade edebilirim?

 
 

 İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydı ile kargo ile geri gönderebilirsiniz.

 

3-Mağazalarınızdan İade Yapabilir miyim?

 

Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri mağazalarımızdan değişim veya iade yapamazsınız.

  

4- Siparişimi Ne Zaman İptal edebilirim?

 

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, whatsapp müşteri destek merkezimizden ulaşabilir (0537 35744 05) veya camenagiyim@yandex.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

 

5- Kargo şirketi ile ürünü nasıl İade edeceğim?

 

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.

 YURTİÇİ Kargo Web Sitesi'nden (www.yurtiçikargo.com.) online kurye talep edebilirsiniz. (Ana Sayfa>Kurye İsteyin)
 

Size en yakın YURTİÇİ Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz. 

 

6- İade Adresi nedir?

 

Camena Online Mağaza, Tahtakale Mah.Rıza Paşa Yokuşu Tarihi Şarkhan no:17/142 34116 İSTANBUL/FATİH 

 

7- Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?

 

Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurtiçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.

 

Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurtiçi.com) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.

 

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'nden(444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.

 

8- Ürünümü İade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

 

İade edeceğiniz ürünleri YURTİÇİ Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.

 

9- Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?

 

Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 14 iş günü içerisinde hesaba yansımaktadır. Kapıda ödeme iadeleri ise kargo bize ulaştıktan sonra 14 iş günü içerisinde verilen İban hesabınıza yapılmaktadır. 

 

10- Taksitli ödemelerim iadesi nasıl yatırılıyor?

 

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

11- Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?

 

Ürününüz normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır.  

 

Sipariş ettiğiniz tüm ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra, özenle paketlenir.

 

Firmamız, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren faturası ile birlikte 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

 

KULLANICI HATALARINDAN MEYDANA GELEN PROBLEMLERDE, İADE VE DEGİŞİM KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

 

  • Aynı siparişimdeki farklı ürünler farklı adreslere teslim edilebilir mi?
  • Ayrı siparişlerim aynı kargoyla topluca gönderilebilir mi?
  • İade/arıza başvurusu için verilen kargo kodu geçersiz. Yeni kargo kodunu nasıl alabilirim?
  • Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?
  • Kargo şirketi bulunduğum adrese kargo dağıtımı yapıyor mu?
  • Kargo şirketi bulunduğum adrese seyrek teslimat yapıyor. Ne yapabilirim?

Benzer Ürünler